При цьому додатково відвертають чотири пробки 17 на бічних стінках бака. Усередині бака встановлено три похилі труби (дві всмоктувальні 10 і 11 і одна зливна 12). Всмоктувальна труба 10 через зворотний клапан і фільтр грубого очищення з’єднана з паливопідкачувальним насосом, а труба // – з ручним насосом.
Витрата дизельного палива за один пуск (для тепловоза ЧМЕ-3) в середньому становить 1,23 кг, що дорівнює витраті під час роботи дизеля на холостому ходу протягом 7,38 хвилин.
ЧМЕ3
ЧМЕ3 ЧМЕ3, ЧМЕ3М, ЧМЕ3Т, ЧМЕ3Е, ЧМЕ3Е | |
---|---|
Конструкційна швидкість | 95 км/год |
Касальна потужність | 970 к. с. |
Запас палива | 6000 л |
Запас піску | 1500 кг |
Було ухвалено рішення про будівництво для залізниць Радянського Союзу шестивісних маневрових тепловозів з електричною передачею. Наприкінці 1963 року побудовано три дослідні локомотиви, які отримали позначення ЧМЕ3. Було доопрацьовано дизель: потужність збільшено з 750 к. с.