Що може зламатися в турбіні?

Механічні пошкодження турбіни Гайки, шайби, шматочки пластмаси, забуті в корпусі повітряного фільтра в процесі технічного обслуговування можуть призвести до значних ушкоджень крильчатки, а збільшення дисбалансу, яке виникло, в результаті призводить до виходу з ладу турбокомпресора.

Найпоширеніша причина виходу з ладу турбіни – потрапляння абразиву. – Перше, на що дивляться під час оцінки ремонту турбокомпресора, – корпус підшипників, – показує Олександр. – Якщо вал не зламаний і люфти в межах розумного, то, найімовірніше, загальний стан елемента буде задовільним.

Присутність зайвих шумів із турбіни в процесі роботи двигуна (гул або свист); Дим сизого кольору з вихлопної труби; Збільшення витрати масла; Зниження рівня тиску наддуву.

Знижений тиск оливи в двигуні: турбіні не вистачає мастила, і вона сильніше зношується. Підвищений тиск мастила в двигуні: мастило просто видавлює через щілини між втулками і валами. Підвищене розрідження у впускному колекторі – масло з турбіни туди засмоктує.

Related Post

Скільки дітей тоне на рік?Скільки дітей тоне на рік?

У Європі за даними Всесвітньої організації охорони здоров'я внаслідок утоплення щорічно гине понад 5000 дітей. Навіть коли народжується голова дитини, її легені ще не здатні втягнути повітря. Маля зробить свій