Найпоширеніша причина виходу з ладу турбіни – потрапляння абразиву. – Перше, на що дивляться під час оцінки ремонту турбокомпресора, – корпус підшипників, – показує Олександр. – Якщо вал не зламаний і люфти в межах розумного, то, найімовірніше, загальний стан елемента буде задовільним.
Присутність зайвих шумів із турбіни в процесі роботи двигуна (гул або свист); Дим сизого кольору з вихлопної труби; Збільшення витрати масла; Зниження рівня тиску наддуву.
Знижений тиск оливи в двигуні: турбіні не вистачає мастила, і вона сильніше зношується. Підвищений тиск мастила в двигуні: мастило просто видавлює через щілини між втулками і валами. Підвищене розрідження у впускному колекторі – масло з турбіни туди засмоктує.